Hej ,

Kan ngn berätta varför man skall ev ta en sk. X15 istället för en HT plus ? Tjänar man in den merkostnaden ? Är det på g någon ny pump från IVT ? har hört rykten,....
tacksam för svar då jag är okunnig
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.