TS: är huset nu byggt och hur blev det ?

E Eva777 skrev:
Svarar på detta äldre inlägg, tycker resonemanget låter helt sjukt. Är det inte lika besvärande för de som vistas i en stuga som stått där i decennier att kunna beskådas av nyfikna båtägare som rentav bespejar de boende med kikare?!
Du kanske skulle starta en ny tråd för att lufta din ilska istället för att dra upp massa gamla trådar som ingen bryr sig om längre :-)

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
S Staffan-N skrev:
Du kanske skulle starta en ny tråd för att lufta din ilska istället för att dra upp massa gamla trådar som ingen bryr sig om längre :)
"dra upp massa gamla trådar som ingen bryr sig om längre"?
Du gör det ju!
Och har tagit på dig den tunga ansvarsposten att verka som tillsyningsgubbe över alla dessa gamla trådar...
En lite udda hobby, intressant!!
😂

S Staffan-N skrev:
Du kanske skulle starta en ny tråd för att lufta din ilska istället för att dra upp massa gamla trådar som ingen bryr sig om längre :)
För övrigt förväxlade du mitt inlägg och tolkade det som "ilska". Men det verkligen ilskna inlägget (som därtill osade avund) lydde:
"Så ni kommer att kunna sitta minst 4 m över strandkanten och titta ut över vattnet genom stora fönster. Det innebär väl verkligen att folk en bra bit ut på vattnet kommer att känna sig iakttagna och besvärade av er."

Det var "BirgitS" inlägg jag bemötte med lite glad knorr när jag vände på hennes infama resonemang och skrev:
"Är det inte lika besvärande för de som vistas i en stuga som stått där i decennier att kunna beskådas av nyfikna båtägare som rentav bespejar de boende med kikare?"

Redigerat:
Jag undrar också hur det gick för TS?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.