Hej,
Skall sätta upp nytt innertak i renoverat badrum. Befintligt innertak är träpanel med isolering ovanför och kallvind. Mellan panel och isolering ligger idag någon form ångpapp. Huset är byggt 1974. Antar att man kan sätta gipset direkt på panelen eller skall man sätta ny ångspärr mellan gips och befintlig panel?