Har tyvärr köpt Ikeas kombinerade mikro/kombiugn Nutid MWC6 som står med kylfläktar på efter det att man värmt något i mer än två minuter, även när man endast använt mikrovågsfunktionen. Fläkten går i 20 minuter med ca 62db vilket upplevs väldigt högt. Har efter många disskussioner med Ikea nu blivit beviljade återköp. Eftersom vi även har ikeas vanliga ugn Nutid OV9 (vilken vi är nöjda med) skulle vi vilja ha en mikro med samma design. Vi undrar därför om någon har erfarenhet av Mikron Nutid MW6. Varken Ikea eller Whirlpool kan svara på om denna mikro har samma kylningsfunktion. Någon som har den här mikron och kan svara på om den har en fläkt som står och går efter programmets avslut?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.