1 185 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Nu vet jag var byggahus intresset kommer ifrån!
Tog en tripp bort till mor idag och fick med mig en låda med lite minnes saker från när jag var liten, lite sandiga bilar, gosedjur böcker och sådant där man "måste" ha i en låda på vinden. Hur som helst, rotade runt blad pussel och hittade ett spel jag nästan glömt av att jag spelat.
DO IT! Bosch. Fullproppat med reklam för alla deras produkter, inte konstigt att man tycker det är kul med verktyg och maskiner när man blev hjärntvättad redan som barn
Kände att jag bara var tvungen att lägga upp ett par bilder.
Oh just det! För att inte göra för mycket reklam så passar jag på att säga att Makita, DeWalt, Hilti, Milwauke och BlacknDecker också gör jättebra maskiner!

Till och med tärningarna fick inte se ut som vanligt

Rätt underhållande uppgifter man ska göra under spelets gång.

DO IT! Bosch. Fullproppat med reklam för alla deras produkter, inte konstigt att man tycker det är kul med verktyg och maskiner när man blev hjärntvättad redan som barn
Oh just det! För att inte göra för mycket reklam så passar jag på att säga att Makita, DeWalt, Hilti, Milwauke och BlacknDecker också gör jättebra maskiner!
Till och med tärningarna fick inte se ut som vanligt
Rätt underhållande uppgifter man ska göra under spelets gång.

Hittar inget årtal, varken på boxen eller i instruktionsboken. Men jag gissar på att det är 20 år gammal skitAlfredo skrev:
Redigerat:
Klicka här för att svara