HEJ

Nu har jag efter mycket vånda ::) betämt kakel + klinker till badet.

Det blir 20 * 20 plattor ljust grå till golvet samt på väggarna 20*20 cm vita, blanka, vågiga plattor.

Väggen kommer att ha raka rader nertill samt en bård i grå + blå, över detta blir det samma vita fast på diagonalen :)
Vad tycks ;)
 
markus skrev:
Vad tycks  ;)
Snajsigt, men gröna fogar är väl inte så snyggt ???? ;D
 
Hej
Vad menar du ??
 
markus skrev:
Vad menar du ??
::) Skojade bara. :-[
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.