Nu har vi tagit bort gradienten (den grå skuggningen) bakom inläggen. Vi tyckte att den gjorde det svårare att se texten. Den må ha varit snygg men inte så användarvänlig.
Precis som jag trodde. Ingen skulle märka någon skillnad. I vilket fall som helst så ville jag bara berätta att vi gjorde en förändring där utseendet fick ge vika för användarvänligheten.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.