3 853 läst ·
30 svar
4k läst
30 svar
Nu har vi bestämt hus.
Sida 1 av 3
Ja ,vi har gjort det som det ser ut på planlösningen bara spegelvänt för vi ska ha garage oxså
Kommer inte ihåg vad huset kostade bara tror attt det var runt miljonen
Men dom har jätte hög standard på husen vi har inte behövt gjort några stora tillval alls
Kommer inte ihåg vad huset kostade bara tror attt det var runt miljonen
Men dom har jätte hög standard på husen vi har inte behövt gjort några stora tillval alls
Hej
Jag har också skrivit på papprena för ett västkustvillan hus.
Vi fastnade för ett lite omritat vinga 129
Är det någon som har byggt ett sådant?
Jag har också skrivit på papprena för ett västkustvillan hus.
Vi fastnade för ett lite omritat vinga 129
Är det någon som har byggt ett sådant?
Hej är det i gävletrakten???
Jag läste att ni har fått inflyttnings datum omkring jan-feb det har vi också.
Beror på hur snabbt jag jobbar
.
Jag läste att ni har fått inflyttnings datum omkring jan-feb det har vi också.
Beror på hur snabbt jag jobbar
Hej
Hur fort skulle ni få det slutgiltiga datumet jag har bara fått det muntligt att leverans skall ske i oktober. Våra nya grannar fick sin väskustvilla levererad igår så nu börjar man ju bli lite sugen att sätta igång....
Hur fort skulle ni få det slutgiltiga datumet jag har bara fått det muntligt att leverans skall ske i oktober. Våra nya grannar fick sin väskustvilla levererad igår så nu börjar man ju bli lite sugen att sätta igång....
Hej
Vi har skrivit med banken så vi väntar bara på ett datum.
Vi skall bygga ett lite omritat vinga 129.Vi har ritat om köket som vi tyckte var lite för litet. Jag tror att jag har varit och tittat på din grannes hur men det var bara efter stomresningen. Våran säljare säger att vinga 129 är ett nytt hus för året och det finns inga hus uppförda.
Vi har skrivit med banken så vi väntar bara på ett datum.
Vi skall bygga ett lite omritat vinga 129.Vi har ritat om köket som vi tyckte var lite för litet. Jag tror att jag har varit och tittat på din grannes hur men det var bara efter stomresningen. Våran säljare säger att vinga 129 är ett nytt hus för året och det finns inga hus uppförda.