;D Åh äntligen har vi bestämt hus Igår skrev vi pappren!!!!!!!!!

Det blev ett från västkustvillan vinga 144 åh längtar men får flytta in vid ca januari/ februari

Gratulerar!
Måste kännas oerhört spännande!
Dom gör väldigt fina hus!
Får man fråga vad kalaset går på? Utan tomt då.
Grattis än en gång!

:) Vad kostar Vinga 144? ::)

Grattis!! Lite jobbigt med sån lång väntan bara, men tiden går fort ska ni se. Men den som väntar på någe gått väntar aldrig för länge. :) Lycka till Vinga 144 är ett fint hus med bra planlösning. ;)

Via skönt att det är "klart" med vilket hus det blir, ett steg närmare! Gillade verkligen planlösningen. Har ni tagit det som det ser ut eller gjort några ändringar?

Ja ,vi har gjort det som det ser ut på planlösningen bara spegelvänt för vi ska ha garage oxså

Kommer inte ihåg vad huset kostade bara tror attt det var runt miljonen

Men dom har jätte hög standard på husen vi har inte behövt gjort några stora tillval alls

matildar skrev:
;D  Åh äntligen har vi bestämt hus Igår skrev vi pappren!!!!!!!!!

Det blev ett från västkustvillan vinga 144  åh längtar men får flytta in vid ca januari/ februari
Byggs det i Sandviken tro? ;)

Bara en känsla ja har...

Hej
Jag har också skrivit på papprena för ett västkustvillan hus.
Vi fastnade för ett lite omritat vinga 129
Är det någon som har byggt ett sådant?

Hej Våran blivande granne här uppe håller på och sätter upp ett vinga 129 det är jätte fint ska vara klart i sep/ okt tror jag

Hej är det i gävletrakten???
Jag läste att ni har fått inflyttnings datum omkring jan-feb det har vi också.
Beror på hur snabbt jag jobbar ;).

Hej

Ja det är i gävletrakten.....Man längtar men det kommer att gå fort den här veckan får vi ett datum....

Hej
Hur fort skulle ni få det slutgiltiga datumet jag har bara fått det muntligt att leverans skall ske i oktober. Våra nya grannar fick sin väskustvilla levererad igår så nu börjar man ju bli lite sugen att sätta igång....

Hej Vi har fått muntligt att huset kommer vid oktober men nu idag ska vi skriva med banken och när vi hade gjort det så skulle vi få ett datum.........

Vad ska ni bygga för hus?

Hej
Vi har skrivit med banken så vi väntar bara på ett datum.
Vi skall bygga ett lite omritat vinga 129.Vi har ritat om köket som vi tyckte var lite för litet. Jag tror att jag har varit och tittat på din grannes hur men det var bara efter stomresningen. Våran säljare säger att vinga 129 är ett nytt hus för året och det finns inga hus uppförda.

Det är våran säljare som ska bygga....Visst är det spännande. Nu har man bestämt allting:)

Han trodde att inftlyttning var någongång jan/feb

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.