Nu återstår bara två toppskåp, montera diskmaskin, en passbit, kyl och frys, smyglister och en täckbit ovanför högskåpen. Sen är det klart! :-D (för den här gången)
Ja väggfärgen syns inte så bra på bilderna men den är olivgrön bakom köket och ljust gulgrön i resten av lägenheten. Stänkskyddet blev faktiskt bättre än vi hade vågat hoppas på