1 307 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Nu börjar allvaret :)
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Nu börjar det äntligen röra på sig.
Fick igår besked om att bygglovet var klart utan problem.
Fick bygga närmare gräns än planen som är på 4m. ;D
Förhandsvärderingen från banken blev 2500000, det är över vår kalkyl. ;D
Skall till Marbodal o bestämma kök o göra ritning på torsdag. ;D
Det är skönt när dagar kommer som bara är... ;D ;D ;D
Fick igår besked om att bygglovet var klart utan problem.
Fick bygga närmare gräns än planen som är på 4m. ;D
Förhandsvärderingen från banken blev 2500000, det är över vår kalkyl. ;D
Skall till Marbodal o bestämma kök o göra ritning på torsdag. ;D
Det är skönt när dagar kommer som bara är... ;D ;D ;D
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Tack!!
Nä, att hon kontaktade mej var väl ingen risk, jag fick försöka 3 ggr. den dagen innan jag fick napp.
Till våren ska det nog förhoppningsvis vara inflyttat
Man får en sån konstig känsla när man tänker på, Ska jag bo i ett stort hus... som e mitt eget.... det är som om man inte tror på det
Ja dagar som bara är >
:'( ??? kommer nog oxå e jag rädd 
Nä, att hon kontaktade mej var väl ingen risk, jag fick försöka 3 ggr. den dagen innan jag fick napp.
Till våren ska det nog förhoppningsvis vara inflyttat
Man får en sån konstig känsla när man tänker på, Ska jag bo i ett stort hus... som e mitt eget.... det är som om man inte tror på det
Ja dagar som bara är >
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Vi bygger med Västkust Villan/Stugan. 
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Idag är det en sån här >
dag...
Bygglovavgift
För bygglov 11.232:-
För mätningsavgift 3.120:-
För planavgift 16.380:-
För nybyggnadskarta 8.236:-
För byggvattenavgift 625:-
Summa avgifter 39.593:-
Det blir många räkmackor det....
Bygglovavgift
För bygglov 11.232:-
För mätningsavgift 3.120:-
För planavgift 16.380:-
För nybyggnadskarta 8.236:-
För byggvattenavgift 625:-
Summa avgifter 39.593:-
Det blir många räkmackor det....
Vad kul att läsa om såna toppendagar!! ;D
Ska till HusExpo själv nu. De flesta inlägg verkar mest vara om problem och bekymmer (men mycket lärorikt) så det var inspirerande att läsa Ditt positiva inlägg.
GRATTIS och Stort Lycka Till!
Ska till HusExpo själv nu. De flesta inlägg verkar mest vara om problem och bekymmer (men mycket lärorikt) så det var inspirerande att läsa Ditt positiva inlägg.
GRATTIS och Stort Lycka Till!
Klicka här för att svara