Jag tycker att jag inte får notiser från alla trådar sig deltagit i kan det stämma? Eller måste man varit aktiv i tråden mer än en gång?
 
harry73
Grattis, du hamnade i top 20 :cool:(y)
 
Om man har fått en notis i en tråd så måste man in i tråden för att få notis från den tråden igen.
 
nino nino skrev:
Jag tycker att jag inte får notiser från alla trådar sig deltagit i kan det stämma? Eller måste man varit aktiv i tråden mer än en gång?
@nino Att du deltagit i en tråd innebär tyvärr inte per automatik att du får en notis. Du måste ”bevaka” tråden för att du ska få en notis (eller bli citerad eller bli ”taggad”). Du kan ställa in så att bevakningarna inte skickar mail men du har förmodligen bockat ut för mycket under Inställningar > Preferenser.
 
Demmpa Demmpa skrev:
Om man har fått en notis i en tråd så måste man in i tråden för att få notis från den tråden igen.
Samma sak gäller för bevakningsmail. De skickas för tillfället bara ut en gång tills det att man läst senaste inlägget som inloggad i en tråd igen. Problemet är om man råkar vara utloggad och klickar på en länk i ett bevakningsmail, då vet systemet inte att du läst inlägget. Detta tycker jag är dåligt och jag vill att bevakningsmailen ska skickas igen (efter några timmar om det kommit in ett nya svar) oavsett om man läst så att man inte missar. Just nu upplever jag att vi skickar färre och färre bevakningsmail och några användare har hört av sig och tycker att de missar uppdateringar. :(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.