1 607 läst ·
19 svar
2k läst
19 svar
Notiser försvinner inte
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
@nino Att du deltagit i en tråd innebär tyvärr inte per automatik att du får en notis. Du måste ”bevaka” tråden för att du ska få en notis (eller bli citerad eller bli ”taggad”). Du kan ställa in så att bevakningarna inte skickar mail men du har förmodligen bockat ut för mycket under Inställningar > Preferenser.nino skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Samma sak gäller för bevakningsmail. De skickas för tillfället bara ut en gång tills det att man läst senaste inlägget som inloggad i en tråd igen. Problemet är om man råkar vara utloggad och klickar på en länk i ett bevakningsmail, då vet systemet inte att du läst inlägget. Detta tycker jag är dåligt och jag vill att bevakningsmailen ska skickas igen (efter några timmar om det kommit in ett nya svar) oavsett om man läst så att man inte missar. Just nu upplever jag att vi skickar färre och färre bevakningsmail och några användare har hört av sig och tycker att de missar uppdateringar.Demmpa skrev:
Klicka här för att svara