C CarlMagnus #1 Medlem · Skåne · 342 inlägg 4 okt 2014 18:36 CarlMagnus Medlem Skåne 342 inlägg 4 okt 2014 18:36 #1 Hej! Vad har hänt med möjligheten att se notifikationer i tapatalk? Använde det väldigt mycket. Mvh Cm
Hej! Vad har hänt med möjligheten att se notifikationer i tapatalk? Använde det väldigt mycket. Mvh Cm
C CarlMagnus #2 Medlem · Skåne · 342 inlägg 8 okt 2014 21:27 CarlMagnus Medlem Skåne 342 inlägg 8 okt 2014 21:27 #2 ????
Per Eskilsson #3 Administrator · Skåne · 6 811 inlägg 9 okt 2014 11:42 Per Eskilsson Administrator Skåne 6 811 inlägg 9 okt 2014 11:42 #3 Använder inte själv Tapatalk sedan mobilversionen blev bättre och mer fullständig än Tapatalk. Vi har inte gjort någon ändring vad gäller Tapatalk.
Använder inte själv Tapatalk sedan mobilversionen blev bättre och mer fullständig än Tapatalk. Vi har inte gjort någon ändring vad gäller Tapatalk.