Annika skrev:
Vårt förra hus låg i nordost med sjöläge. Dock hade vi en stor fjärd utanför så nordanvinden var väl den stora nackdelen. Annars hade vi sol hela dagen på tomten, låg i en sluttning. Vi hade ett litet suteränghus med balkong mot vattnet, vi hade alltid sol i någon ände av balkongen.
Ja, det är ju där skon klämmer... I detta land finns det ju en tendens att blåsa nord- eller nordvästliga vindar. Brrrrrrrrr :P

Vi siktar på sjötomt, och då är det väl ändå trevligare med en södervänd tomt? Eller ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.