Skulle behöva kapsla in nätdelen som sitter ovanför centralen eftersom den är ansluten med friliggande FK idag. Funderar på om det skulle gå att använda en normcentralkapsling (Hager GD113S) med samma bredd som centralen av estetiska skäl. Höjden råkar stämma upp till taket så det skulle även gå att dra en del dolda ledningar upp till vinden vid behov. Finns det något hinder att använda en normcentralkapsling (obestyckad, med bakstycke och täckbrickor) som ett kopplingsutrymme?
Andra idéer på lösningar? Vill helst inte ha en stor industrikopplingsdosa...