hej igen
är snickare och monterar enbart fönster.
har nu monterat minst500 fönster och oerhört besviken.
nordsjöfönster "h"sitter snett i bågen, tätningslister tätar ej,balkongdörr sitter högt och lågt monterat i karm, KÖP EJ......
TROR ATT ELIT FÖNSTER ÄGER NORDSJÖFÖNSTER MEN EJ SÄKER.
 
totalt ointresant nördsjöfönster e dååååliga fönster......................
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.