Hej Alla!

Är det någon som har erfarenhet av Nordic El som leverantör?
De har ju bra priser.

Någon annan lösning?
Kundkraft föreslogs i en annan tråd. Erfarenheter? Nu när jag kollade på deras sida, var priserna inte så låga som jag trodde.

Mvh
Mats
 
Vad jag vet är det en mycket liten elleverantör, Om jag skulle vara i dina kläder så skulle jag valt en leverantör med lite större egetkapital. Varan de levererar är iaf identisk med vad alla andra har ;-)
/A
 
Ingen som har någon info?
 
Hade Nordic med i final då vi skulle ha nytt elavtal till bostadsrättsföreningen för några år sedan
Bra kundservice men nådde då inte samma låga priser som Elverket Vallentuna.

Tips är att skriva ett mail med prisförfrågan och skicka till alla intressanta leverantörer.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.