5 499 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
Nordic EL
Medlem
· Västra Götaland
· 219 inlägg
Hej Alla!
Är det någon som har erfarenhet av Nordic El som leverantör?
De har ju bra priser.
Någon annan lösning?
Kundkraft föreslogs i en annan tråd. Erfarenheter? Nu när jag kollade på deras sida, var priserna inte så låga som jag trodde.
Mvh
Mats
Är det någon som har erfarenhet av Nordic El som leverantör?
De har ju bra priser.
Någon annan lösning?
Kundkraft föreslogs i en annan tråd. Erfarenheter? Nu när jag kollade på deras sida, var priserna inte så låga som jag trodde.
Mvh
Mats
Medlem
· Västra Götaland
· 219 inlägg
Ingen som har någon info?
Hade Nordic med i final då vi skulle ha nytt elavtal till bostadsrättsföreningen för några år sedan
Bra kundservice men nådde då inte samma låga priser som Elverket Vallentuna.
Tips är att skriva ett mail med prisförfrågan och skicka till alla intressanta leverantörer.
Bra kundservice men nådde då inte samma låga priser som Elverket Vallentuna.
Tips är att skriva ett mail med prisförfrågan och skicka till alla intressanta leverantörer.
Klicka här för att svara