Hej
Min gamla spis hade tre faser och nollan friställd (bild 1).Är det bara att koppla in nollan i ny väggkontakt enligt den nya spisens elschema med tre faser (L1 L2 L3) och nollan(5) bild 2.
Min gamla spis hade tre faser och nollan friställd (bild 1).Är det bara att koppla in nollan i ny väggkontakt enligt den nya spisens elschema med tre faser (L1 L2 L3) och nollan(5) bild 2.
Klicka här för att svara


