Hej

Hur noggrann måste man vara vid spacklingen av gipse under tärskit av folietyp?

Kristoffer
 
K Krypstocken skrev:
Hej

Hur noggrann måste man vara vid spacklingen av gipse under tärskit av folietyp?

Kristoffer
Du behöver in spackla alls..
 
T
Som sagt, du behöver inte spackla alls egentligen och absolut inte med vanlig väggspackel som du verkar ha använt.
 
  • Gilla
Stefan N
  • Laddar…
T tank77 skrev:
Som sagt, du behöver inte spackla alls egentligen och absolut inte med vanlig väggspackel som du verkar ha använt.

Vanligt väggspackel
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.