1 841 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Noggrannhet vid spackling
Hej
Hur noggrann måste man vara vid spacklingen av gipse under tärskit av folietyp?
Kristoffer
Hur noggrann måste man vara vid spacklingen av gipse under tärskit av folietyp?
Kristoffer
Klicka här för att svara