1 663 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
NoFrost - oljud
Mina föräldrar har sen en tid tillbaka Siemens NoFrost frys och nu när jag var hos dom la jag märke till att frysen låter en hel del. Ljudet påminner om elektriskt "burr" nästan som från transformatostation el. liknande. Är detta normalt?
Verkligen ingen som har Siemens NoFrost frys?
Skitiredå 
de flesta kyl/frysar låter nog lite grann ..du kan prova att ruska om den lite till ett annat läge ..det kan räcka för att bli av med missljud..
kanske kunde satsa på ett "no sound" istället för no frost ....(sorry kunde inte låta bli)
;D
kanske kunde satsa på ett "no sound" istället för no frost ....(sorry kunde inte låta bli)
Klicka här för att svara