Tänkte investera i en starthjälp att ha till bil/fyrhjuling etc. Vilken noco modell ska man köpa? Vill inte köpa den minsta och så blir man begränsad i användandet:thinking:.
Vad har ni för erfarenheter?
 
Jag har en GB40 tror jag, en av de mindre iaf, och den har många starter i sig per laddning så för personbil/fyrhjuling räcker den. Mycket smidiga kontaktklämmor som kommer åt bra.
 
U
Har också en GB40 som funkade fint ett flertal gånger utan att jag behövde ladda den mellan starterna.
 
U
Har en GBX55, finns väll inget att klaga på. Har inte testat någon annan så har inget att jämför med riktigt.
Köpte den på rabatt för 1600kr därför föll valet på den.

Har startat en bil typ 4-5 gånger och den hade strax under halva batteriet kvar då.
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
Tack för hjälpen. Beställde en gbx55 med väska idag. Kommer bli välanvänd(y)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.