Jag har problem med värmepaneler i ett tre år gammalt Orion-system (Nobö): Några paneler gick inte att få igång efter sommaren. Plötsligt fungerade dock alla - utom en, har det visat sig: Alla signallamporna på termostaten blinkar och flimrar en stund efter att jag slagit på strömbrytaren. Panelen blir varm, men efter nån minut slutar lamporna att blinka och panelen kallnar. Eftersom det bara gäller en panel kan det inte vara något generellt fel - i övrigt fungerar anläggningen helt korrekt.
Vad ska jag göra?