Hej på er!
Jag tänkte att jag skulle bygga en nivåskillnad i mitt kök så att matplatsen kommer upp en bit ca: 500mm, men nu undrar jag om det finns nån här som vet om man får göra det i en bostadsrätt (jag vet att det är ett forum för husbyggare) utan att ansöka om lov eller är det bara att tuta och köra.
mvh Henke,