206 887 läst ·
591 svar
207k läst
591 svar
Nimly Touch / Touch Pro -tråd
Assa 2002 sats.KristerB87 skrev:
Tjenare!
Har precis satt in en ny ytterdörr och satte samtidigt in ett Yale Doorman L3S, men har nu efter en vecka insett att det inte kommer fungera då våran sån har grav autism och älskar att låsa/låsa upp dörren med vredet inifrån (samt springa ut när tillfälle ges och vi är livrädda att han ska ge sig ut på natten utan att vi märker det). Kan man med Nimly kräva kod inifrån för att kunna låsa upp dörren så att säga? Behöver något som är mer komplicerat än ett vred, suck.
Använd nyckel på både in och utsida
Tex
https://www.hornbach.se/p/komplett-...AKXDcTgNJFj2rWFNVhsii092Be9-oZTIJ_2NwHnT1NudK
Ja, du kan aktivera bortalås på pro-modellerna genom att slå din kod på insidan. Då går det inte att öppna från insidan utan att koden slås in på nytt.KristerB87 skrev:
Tjenare!
Har precis satt in en ny ytterdörr och satte samtidigt in ett Yale Doorman L3S, men har nu efter en vecka insett att det inte kommer fungera då våran sån har grav autism och älskar att låsa/låsa upp dörren med vredet inifrån (samt springa ut när tillfälle ges och vi är livrädda att han ska ge sig ut på natten utan att vi märker det). Kan man med Nimly kräva kod inifrån för att kunna låsa upp dörren så att säga? Behöver något som är mer komplicerat än ett vred, suck.
Jag har exakt samma problem! Hur löste du det?Silvrig skrev:
Jag ska lägga till touch pro till modulen men det står bara att den hittat enheter men inget händer, jag har låtit telefonen ligga länga men jag kan inte göra något mer än att trycka tillbaka så dörren läggs inte till, någon som känner igen problemet? Jag har en ikloppad direkt till fiber och den är 1 meter från dörren.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden