I isoler #1 Byggnadsvårdare · Lund · 135 inlägg 22 jan 2004 23:12 isoler Byggnadsvårdare Lund 135 inlägg 22 jan 2004 23:12 #1 Är där någon som har Nibe fighter + frånluftsmodul (FLM 30). och kan rekommendera en sådan lösning?