Hej.
Nyss köpt hus och frågorna dyker upp allt eftersom.
Har en NIBE Fighter 200P. Två av rummen i huset blir inte varma. När dörrarna är stängda så blir det direkt kallt. Öppna dörrar gör det varmare från övriga huset. Dock så kommer det ibland varmluft från tilluftsdonen. Men visst måste väl dörrarna kunna vara stängda och bli varma? Termostaten sitter i vardagsrummet. Är det så att när vardagsrummet blir varmt så kommer det inte ut värme i de andra rummen?
Tack på förhand!!!!