Finns det någon som bor i närheten av norrköping/valdemarsvik som är duktig på nibe city. Har problem med varmvatten, det är varmt en stund sen kallt elementen är varma. Läste att det kunde vara fel på växlare för varmvattenberedningen. Hur ser man om den är trasig. Någon som har nibe city och är duktig på att hitta problem.