Hej Har fått felkod 52 tenperatur hög vid elpatron jag har lossat panelen och återställt sen hände de igen efter par timmar. har luftat pumpen m.m .. kan säga att i idag har vi haft 30 grader inne för de har varit så sjukt varmt. och våra dörrar står öppna 24/7
någon som haft samma
 
  • För hög temperaturfelkod (52) visas på en digital värmepannans display med kontrollknappar och indikatorljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Något är felinställt.
 
pioneer pioneer skrev:
Hej Har fått felkod 52 tenperatur hög vid elpatron jag har lossat panelen och återställt sen hände de igen efter par timmar. har luftat pumpen m.m .. kan säga att i idag har vi haft 30 grader inne för de har varit så sjukt varmt. och våra dörrar står öppna 24/7
någon som haft samma

Jag var nog lite otydlig . varmt i huset har vi haft för att de varit så varmt ute,
Innan detta felmedelande har Pumpen fungerat klockrent sen december 2011
 
kan passa på att skriva att Det var cirkulations pumpen som kass :-)
 
  • Gilla
Mario Billegas
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.