Hej Har fått felkod 52 tenperatur hög vid elpatron jag har lossat panelen och återställt sen hände de igen efter par timmar. har luftat pumpen m.m .. kan säga att i idag har vi haft 30 grader inne för de har varit så sjukt varmt. och våra dörrar står öppna 24/7
någon som haft samma
någon som haft samma
pioneer skrev:
Jag var nog lite otydlig . varmt i huset har vi haft för att de varit så varmt ute,
Innan detta felmedelande har Pumpen fungerat klockrent sen december 2011
Klicka här för att svara
