Hej!
Har en Nibe Fighter 640p som jag tycker behöver ta hjälp av elpatronen lite väl ofta. Just nu kör elpatronen igång med ca 15 min mellanrum och går då ca 4 min. Låter det normalt?
Lite info från värmepumpen:
Framledningstemperatur 33
Utetemperatur -2
Avluftningstemperatur -10
Värmekurva 6
Skiss på hur värmesystemet ser ut:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder