Hejsan har ett problem med min värmepanna. Idag tryckte jag luft genom expansionkärl. När jag sedan startade pannan slutade kompressorn att fungera samt fläkten. Kompressorn sätts igång 1-2 min per halv timme o slutar igen och fläkten fungerar inte alls. Jag har tryckt luft utan problem innan men jag förstår inte hur det kan ha påverkat kompressorn och fläkten eller är det bara en slump att det slutade fungera just då. Ibland går den över till avfrostning. Temperaturen är låg och ligger på 37-38. Någon som vet vad det kan vara?

Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.