Hej
Vi har också en 360P och vi testa med att ställa pumpen som vår/höst för vi tyckte att elpatronen körde igång lite väl tidigt dvs pumpens auto gick till vinter.
Resultet än är att varmvatten ligger på 40 grader men det är varmt i huset. Kalla nätter har det varit och vi brukar eldar i kaminen på kvällen. Rensa i filtren är nästa steg, men sedan är det dags att se om pumpens inställning kan ge mer varmvatten...
Eller är det så att pumpen inte klarar minusgrader på natten? Vi duschar när vi kommer hem på em eller på kvällen så vi ska se om varmvattnet har kommit upp till 50+ efter ett dygn.
Några direkta råd?

Huset är nytt, byggdes i vintras. Vi använder bara markplan med 122 kvm.

/Olle
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.