Hej!
Vi håller nu på att bygga vårt Älsvbyhus Oden och detta är andra veckan.
Snart inflyttning! :D
Det jag undrar över är hur många byggeckor ni hade och i vilken ordning saker gjordes. Lades golvet sist tex? När lades taket? (alltså takpannorna)
Berätta gärna!

Tack på förhand!
Vänligen Jessica.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.