2 302 läst ·
12 svar
2k läst
12 svar
Ni som har byggt/bygger Älvsbyhus...
... har ni fått gått in i ett sånt hus ni byggt/bygger eller är det bilder som gäller?
Fick kalkyl på enplanaren Tyr idag. Någon här som byggt ett sånt?
Lutar åt det huset, med lite tillval så tror jag det blir riktigt bra
Fick kalkyl på enplanaren Tyr idag. Någon här som byggt ett sånt?
Lutar åt det huset, med lite tillval så tror jag det blir riktigt bra
Vi har ett oden som snart är inflyttningsklart och vi var inne i ett likadant innan vilket var mycket bra. Så kolla möjligheten!
Vi sa att vi inte ville skriva på innan vi fick komma in i ett Trym. Då ordnade säljaren det på direkten. Det kändes jätteskönt att få se huset i verkligheten. Lycka till! 
Tackar
Känns härligt att det snart är dags. En har ju väntat ett tag....
Måste ju ha ett fint garage så bilen gör sig utanför 8)
Måste ju ha ett fint garage så bilen gör sig utanför 8)
Ja, du kör väl Peugeot har jag för mig?! Den kommer göra sig alldeles ypperligt där!!Kermit skrev:
Nu är det väl bara två Ä-hus kvar att resa i längan (inklusive det snett ovanför er?! Det går undan för Ä-hus-pojkarna...
//Enkelgarage med elport
Tackar för svaren. Bra att veta innan man pratar med säljaren.
Undrar också lite om tillval... Priser på parkett istället för plastmatta. Kakel o klinkers i våtutrymmen. Någon av er som vet?
Undrar också lite om tillval... Priser på parkett istället för plastmatta. Kakel o klinkers i våtutrymmen. Någon av er som vet?
kakel/klinker finns inte som tillval från Älvsbyhys
1,3 va priset vi fick. Utan tillval. Fast då är vatten, avlopp, markarbeten m.m. inräknat!
Det skulle kosta 22 000 kr att byta från plastgolv till trägolv på ett Höner. Undervåningen gällde det.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Byggtråd för mitt Attefallshus - hobbysnickare bygger lösvirke
Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass -
någon som bygger, precis har byggt friggebod/gäststuga? Vilken valde ni? Vad tycker n
Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass -
Bra böcker om husbyggeri? Byggteknik
Övrigt husrelaterat