Här är några bilder. Takkupolerna har inte kommit upp ännu, tapeten är inte på plats och en glasskivan ska upp som stänkskydd är inte ens beställd. Ovanför det lilla skrivbordet har det kommit upp 3 tavellister för kokböcker men det har jag inte hunnit plåta än. Stolarna har klätts om och en Le Klint taklampa har kommit upp ovanför köksbordet.
 
  • Köket1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Köket2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Köket3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Köket4.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Köket5.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Skrutten18
  • Laddar…
Hej,
Ser jättetrevligt ut!
Blir nyfiken på det som är till vänster om ugnsskåpet ? Är det ett jalusiskåp och vilka mått har det ? Vilken leverantör ?
 
Till vänster om ugnen är ett jalusiskåp. Bredd 60, djup 37, hj. 141 cm, tillverkare IKEA. Skåpet monterades utan botten och står direkt på bänkskivan. Bakstycket är borttaget längst ner. Här sitter 6 eluttag och här får vi plats med kaffebryggaren, brödrosten, vattenkokaren, mixern, knivslipen och popcornmaskinen. Allt inkopplat och bara att dra fram när de ska användas. På de övre hyllorna är bakstycket kvar. Här har vi kaffe, the, kaffefilter, bitsocker, vitaminer samt lite maskiner som vi använder sällan, typ våffeljärn.
 
  • Gilla
Skrutten18
  • Laddar…
halloy: Snyggt kök :-)
 
Hej!När köpte du vitrinluckorna i frostat glas!Vi har nämligen köpt ett lika dant kök o väntat på vitrinluckorna i veckor,nu när jag ringde så hade de utgått,sålde för dåligt!Blir man galen!!!Nu står vi där o måste ha vita luckor överallt...!Ikea!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.