2 600 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Ni med aquatron
Har fått tillstånd till aquatron. Det är ju väldigt miljövänligt. Det som retar mig till tusen är att kommunen inte släpper mig avgiftsmässigt. Vart tredje år tror jag det va ska jag betala en avgift för att jag själv tar hand om det lilla slammet som ev blir.även en avgift för att jag tömmer det som förmultnat. Tycker det är för jävligt rent ut sagt hur har ni andra?
Vad stöder dom sig på ? konstigt vart 3:e år ??? , måste du leverera det som är kvar till kommunen , ska dom komma och besikta din anläggning med provtagning eller liknande
Vet flera som har en sådan på öar och det kostar inget , det som kan komma att bli kvar är ren kompost och det får man använda som gödning i trädgården , nästan samma princip som en mulltoa eller förmulltningskasun i betong , där finns inga avgifter , är helt gratis att ha .
I övrigt så kanske kommunen satt upp ett eget regelverk och tar ut en avgift för att få in lite pengar , vet inget om detta
Vet flera som har en sådan på öar och det kostar inget , det som kan komma att bli kvar är ren kompost och det får man använda som gödning i trädgården , nästan samma princip som en mulltoa eller förmulltningskasun i betong , där finns inga avgifter , är helt gratis att ha .
I övrigt så kanske kommunen satt upp ett eget regelverk och tar ut en avgift för att få in lite pengar , vet inget om detta
Produkter som diskuteras: "kompost"
Kompost 200 liter mörkgrå Biolan
Effektiv året-runt-kompostering
6 205 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden