vi har beställt ett Oden (älvsbyhus) och undrar ifall det finns ngn som har invändiga bilder på oden att maila oss..

mvh Sofie
 
Hej...
Vi har också oden på gång och bilder skulle vara kul att få titta på om någon har..


..... ???Tydligen dåligt med Odenägare med fina bilder att dela med sig av :'(
 
kolla ditt mail lillfia82 mvh bii
 
Vårt Oden kommer v. 13 och det vore superkul att se bilder!! :)

Mvh, Jessica
 
Hej Henrik!
Jättekul att se bilder från ert hus!
Vi ska ju också bygga ett spegelvänt Oden.
Tackar för titten!!

Vänligen, Jessica.
 
Vi håller på att bygga ett Oden och är inne på sista veckan nu. Golven är klara och i helgen började vi sätta upp köket. Har uppdaterat min hemsida med bilder, surfa gärna dit och ta en titt.

/Anna
 
Hej!
Är det ngn vänlig Oden-ägare som kan tala om måtten på fönstren i sovrummen? Är dom 100 cm breda?

Tack på förhand!

Mvh, Jessica.
 
Japp, de är 100 cm breda!

Mvh Camilla (Henkos sambo)
 
OK! :)
Tack så mkt!!

Vänligen, Jessica.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.