1 659 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Ngn som har ett Oden?
Hej...
Vi har också oden på gång och bilder skulle vara kul att få titta på om någon har..
..... ???Tydligen dåligt med Odenägare med fina bilder att dela med sig av :'(
Vi har också oden på gång och bilder skulle vara kul att få titta på om någon har..
..... ???Tydligen dåligt med Odenägare med fina bilder att dela med sig av :'(
Vi håller på att bygga ett Oden och är inne på sista veckan nu. Golven är klara och i helgen började vi sätta upp köket. Har uppdaterat min hemsida med bilder, surfa gärna dit och ta en titt.
/Anna
/Anna
Klicka här för att svara