Är det någon som har erfarenhet och priser att dela med sig av när det gäller Trivselhus och deras seaside modeller?
Samma gäller för hus med New England stil...
Vi har strandtomt där hus i 2 plan med Max byggyta på 90kvm är tillåtet.
Vi ska snart bestämma oss och tar gärna in synpunkter och information som kan hjälpa oss. Det gäller även valet av hustillverkare.
Tack för svar..