8 825 läst ·
40 svar
9k läst
40 svar
Nedslagen av offert, slipade av den gamla
Husägare
· Västerviks kommun
· 466 inlägg
Stiligt! Snyggt resultat! Många timmars jobb förstår jag men du sparade också in X antal kronor jämfört med att köpa en ny dörr...
159:- för oljan kontra 62000:- för ny dörr.
62 papp för en dörr? Jag har ägt ett 25-tal bilar och 62 tovor köper åtminstone 16-17 stycken av dem.
http://www.snickarper.se/ytterdorrar/ytterdorrar/YD-Spine-Classic-51G
För dom pengarna ingick frakten dock.
Hade väl slutat runt 70k med montering.
För dom pengarna ingick frakten dock.
Hade väl slutat runt 70k med montering.
Den fyller ingen funktion egentligen, dock så har jag renoverat den andra dörren på baksidan som också var teak, och där var det lite skavmärken under låscylindern så på den dörren satte jag en plåt för att dölja det. Så jag ville att båda skulle se likadana ut.
Snyggt! Tycker det slängs alldeles för mycket grejer i dagens samhälle. Har en liknande dörr, som lär få samma behandling nu när jag såg hur fint det kan bli.
Har bytt ut en hel del grejer i mitt hus, men lämnat mycket till byggåtervinning. Då kanske någon annan får nytta av sakerna.
Har bytt ut en hel del grejer i mitt hus, men lämnat mycket till byggåtervinning. Då kanske någon annan får nytta av sakerna.
Den var laserad svart så det var bara att skita i att göra nåt i spåren så blev det svarta ränder automatiskt
Tror du hade kunnat hitta en motsvarande dörr för under 20. Min "husleverantör" av dörrar leverade en dörr i ek med avlångt fönster för 10 kkr. Liten svensk firma som köper efter beställning på ett snickeri i Baltikum.5.2 racing skrev: