ullberg
Sedan en tid tillbaka (vet inte exakt då jag oftast använder app) funkar inte citera-knappen helt 100 för mig (OSX 10.9.4 / Safari 7.0.6).

Första gången man klickar händer ingenting (jag tror att man tidigare då fått en "snabbsvarsruta" direkt under inlägget man citerar.) Trycker man en gång till så hamnar man i "fullt svarsläge" med texten citerad, men det är lite onödigt med dessa extra klick.

Är det bara jag?

• Gilla
Aaron och 1 till
  • Laddar…
Nej det är inte bara du, Ullberg.

Gäller även mig som kör Firefox 32.0 via ADSL

En annan lustighet är att när man försöker kolla vilka som har gillat ett inlägg, ni vet det där längst ned
Gilla.jpg
Så får man inte längre en lista på vilka det är.
Nu måste man klicka för att få fram infon. Jobbigt :mad:

ullberg skrev:
Sedan en tid tillbaka (vet inte exakt då jag oftast använder app) funkar inte citera-knappen helt 100 för mig (OSX 10.9.4 / Safari 7.0.6).

Första gången man klickar händer ingenting (jag tror att man tidigare då fått en "snabbsvarsruta" direkt under inlägget man citerar.) Trycker man en gång till så hamnar man i "fullt svarsläge" med texten citerad, men det är lite onödigt med dessa extra klick.

Är det bara jag?
Fixat. Felet dök upp i förra gången vi publicerade, dvs i torsdags.

KnockOnWood skrev:
En annan lustighet är att när man försöker kolla vilka som har gillat ett inlägg, ni vet det där längst ned
[bild]
Så får man inte längre en lista på vilka det är.
Nu måste man klicka för att få fram infon. Jobbigt :mad:
Hmm.. Tidigare var man också tvungen att klicka men då dök det upp en popup. Var det inte så för dig?

Per Eskilsson skrev:
Hmm.. Tidigare var man också tvungen att klicka men då dök det upp en popup. Var det inte så för dig?
Kalas, nu funkar Citera-länken igen :thumbup:

Jag vill minnas att det räckte att hålla pekaren över "10 andra" för att få upp en lista med vilka de 10 var.
Utan klick alltså. Men det är verkligen bara en bagatell.

Ahh, det var så du menade. Vi lägger till en "title" på länken så slipper man klicka en gång.

Jag skulle uppskatta om man kunde se användarnamnet på den man/någon annan har citerat.

hekosi skrev:
Jag skulle uppskatta om man kunde se användarnamnet på den man/någon annan har citerat.
Så här ungefär :)
Citera.jpg

Eller hur menar du?

En annan småsak, som inte är värd en egen tråd:

Jag får ofta, kanske varannan gång, när jag klickar på Deltagit i den övre svarta listen, det här svaret:
info.jpg

Omedelbart därefter funkar ett klick på Deltagit som det skall igen.

Är det en lite bugg på servern eller är det min dator eller mitt Firefox?
Som sagt en småsak i ett annars lysande forum :thumbup:

Precis, fast i mobilversionen. Eller har det kommit någon ny uppdatering som jag missat? :)

I mobilversionen ser det ut så här i forumet:

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Du kanske menar att det inte går att citera kommentarer under artiklar?

Såhär ser det ut för mig, jag ser inte användarnamnet på den som blivit citerad.
Har en Android.
Jag kanske var otydlig föresten, använder byggahus-appen!

• 1410289064737.jpg
    Skapa konto
KnockOnWood skrev:
Är det en lite bugg på servern eller är det min dator eller mitt Firefox?
För ett tag sedan bytte vi domän på våra kakor, det kan hända att du har kvar någon gammal kaka som ställer till det. Prova att rensa dem och se om det löser sig!

KnockOnWood skrev:
Kalas, nu funkar Citera-länken igen :thumbup:

Jag vill minnas att det räckte att hålla pekaren över "10 andra" för att få upp en lista med vilka de 10 var.
Utan klick alltså. Men det är verkligen bara en bagatell.
Nu har vi fixat så att du kan se namnen bara genom att hålla pekaren över "x andra".

onmouseover.gif
Skapa konto

Per Eskilsson skrev:
Nu har vi fixat så att du kan se namnen bara genom att hålla pekaren över "x andra"...
Ni är ju strålande :thumbup:

Men eftersom jag är felfinnare ända ut i fingertopparna:
Även de två som ej ingår i de "20 andra" listas.
Ni säger väl som Microsoft: It's not a bug, it's a feature :)

(Ber om ursäkt för detta.
Jobbade i många år med att kontrollera andras tekniska specar,
och gav inte upp innan jag hittat åtminstone ett fel :( )

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.