ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Sedan en tid tillbaka (vet inte exakt då jag oftast använder app) funkar inte citera-knappen helt 100 för mig (OSX 10.9.4 / Safari 7.0.6).
Första gången man klickar händer ingenting (jag tror att man tidigare då fått en "snabbsvarsruta" direkt under inlägget man citerar.) Trycker man en gång till så hamnar man i "fullt svarsläge" med texten citerad, men det är lite onödigt med dessa extra klick.
Är det bara jag?
Första gången man klickar händer ingenting (jag tror att man tidigare då fått en "snabbsvarsruta" direkt under inlägget man citerar.) Trycker man en gång till så hamnar man i "fullt svarsläge" med texten citerad, men det är lite onödigt med dessa extra klick.
Är det bara jag?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 807 inlägg
Fixat. Felet dök upp i förra gången vi publicerade, dvs i torsdags.ullberg skrev:Sedan en tid tillbaka (vet inte exakt då jag oftast använder app) funkar inte citera-knappen helt 100 för mig (OSX 10.9.4 / Safari 7.0.6).
Är det bara jag?
Administrator
· Skåne
· 6 807 inlägg
Hmm.. Tidigare var man också tvungen att klicka men då dök det upp en popup. Var det inte så för dig?KnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Kalas, nu funkar Citera-länken igenPer Eskilsson skrev:
Jag vill minnas att det räckte att hålla pekaren över "10 andra" för att få upp en lista med vilka de 10 var.
Utan klick alltså. Men det är verkligen bara en bagatell.
Administrator
· Skåne
· 6 807 inlägg
Ahh, det var så du menade. Vi lägger till en "title" på länken så slipper man klicka en gång.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
En annan småsak, som inte är värd en egen tråd:
Jag får ofta, kanske varannan gång, när jag klickar på Deltagit i den övre svarta listen, det här svaret:
Omedelbart därefter funkar ett klick på Deltagit som det skall igen.
Är det en lite bugg på servern eller är det min dator eller mitt Firefox?
Som sagt en småsak i ett annars lysande forum
Jag får ofta, kanske varannan gång, när jag klickar på Deltagit i den övre svarta listen, det här svaret:
Omedelbart därefter funkar ett klick på Deltagit som det skall igen.
Är det en lite bugg på servern eller är det min dator eller mitt Firefox?
Som sagt en småsak i ett annars lysande forum
Administrator
· Skåne
· 6 807 inlägg
Medlem
· Ankeborg
· 26 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ni är ju strålandePer Eskilsson skrev:
Men eftersom jag är felfinnare ända ut i fingertopparna:
Även de två som ej ingår i de "20 andra" listas.
Ni säger väl som Microsoft: It's not a bug, it's a feature
(Ber om ursäkt för detta.
Jobbade i många år med att kontrollera andras tekniska specar,
och gav inte upp innan jag hittat åtminstone ett fel