2 639 läst ·
9 svar
3k läst
9 svar
Nedräkning husleverans
Nu är det bara 1v kvar tills huset kommer(20070129).
Det är så spännande att det äntligen är dags, så länge som man längtat, vi började titta på tomten i mars förra året, så det är nästan ett år.
Något man bör tänka på inför husleveransen? Mer än att gå upp tidigt och stå med kameran i högsta hugg
Det är så spännande att det äntligen är dags, så länge som man längtat, vi började titta på tomten i mars förra året, så det är nästan ett år.
Något man bör tänka på inför husleveransen? Mer än att gå upp tidigt och stå med kameran i högsta hugg
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
Måste vara spännande! Har försökt se monteringen av ett Eksjöhus, men det första kom jag dagen efter
Och nr 2 kom jag vid 1/2 - 3 tiden så då var redan nästan hela taket på... så de verkar vara snabba med att stomresa
Dessa två var enplanshus.
Har lite frågor om er grund (under Grund & markarbeten ) Här:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=13028
Har lite frågor om er grund (under Grund & markarbeten ) Här:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=13028
Hejsanjessicaodanne skrev:
Visst är det spännande! Vårat hus kommer den 30é, alltså dagen efter erat. Jag tycker man väntat så länge nu och nu är dagen snart här!!! Vi får flytta in den 25 maj, och det är ju också snart
Lycka till med erat hus
/Evagreta
En fråga!jessicaodanne skrev:
För det första så kommer du att få ett vackert hem och ett jättefint hus!!
Det såg jättefint ut.
För det andra: Var har du fått Room designer ifrån? Jag letar på nätet men hittar inget sånt program. jag letar efter ett program där man kan rita upp rummen och möblera i 3d.
Mvh/Evagreta
Medlem
· Östergötlands län
· 138 inlägg
Åh vad roligt och huset ser jättefint ut! 
Och som Evagreta så undrar även jag vart man får tag i Room Designer?
Lycka till på måndag
//Stina
Och som Evagreta så undrar även jag vart man får tag i Room Designer?
Lycka till på måndag
//Stina
Tackevagreta skrev:
Room Designer hittar på http://www.se.room328.com/RoomService/?Page=start.StartPage&Client=Hafa
Lycka till med ert husbygge också, visst är det helt underbart att det snart börjar hända saker och dagen man så länge längtat efter faktiskt snart är här
Tack Linda!lier skrev:
Har följt ert bygge också, det är så tråkigt att ni har haft sån otur. Liten tröst är kanske att jag tror att det är många som har lärt sig en hel del från allt du skrivit på er hemsida. Ni har i alla fall fått ett jättefint hus
Tack Jessica & Danne! 
Jo jag önskar inte ens min värsta fiende allt elände vi varit med om, :'( och jag hoppas verkligen att det vi varit med om kan vara en lärdom för andra så att ingen mer behöver hamna i denna sitts.. Jo huset är fint trotts allt, men tyvärr så har vi nog inte råd att bo kvar som det ser ut nu iaf.. Får hoppas att hur det än går att det löser sig till det bästa..
Men nu ska vi inte förstöra din tråd med våra tråkigheter, Man kan ju alltid önska att om man nu får en ny chans att bygga något nytt hus i framtiden så har man mer skinn på näsan och en hel del mer erfarenheter med sig i bagaget 
Jo jag önskar inte ens min värsta fiende allt elände vi varit med om, :'( och jag hoppas verkligen att det vi varit med om kan vara en lärdom för andra så att ingen mer behöver hamna i denna sitts.. Jo huset är fint trotts allt, men tyvärr så har vi nog inte råd att bo kvar som det ser ut nu iaf.. Får hoppas att hur det än går att det löser sig till det bästa..
Klicka här för att svara