900 läst ·
3 svar
900 läst
3 svar
Nederman utsugsfläkt till spånsug?
Tänkte försöka bygga nytt spånsugssystem i det nya garaget(ska flytta om 2 veckor).
Har idag en liten luna med 100mm rörsytem.
Jag har köpt en super dust deputy och tänkte därför utöka till 125mm istället.
Vad tror ni om att använda en Nederman utsugsfläkt ihop med cyklonen och låta returluften passera genom ett schysst filter?
Utsugsfläkten är nog på 1,5 kw och har 150mm anslutningar vilket passar bra ihop med cyklonen.
Har idag en liten luna med 100mm rörsytem.
Jag har köpt en super dust deputy och tänkte därför utöka till 125mm istället.
Vad tror ni om att använda en Nederman utsugsfläkt ihop med cyklonen och låta returluften passera genom ett schysst filter?
Utsugsfläkten är nog på 1,5 kw och har 150mm anslutningar vilket passar bra ihop med cyklonen.
Klicka här för att svara