4 136 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
NCS koder och ps import
Ska måla om huset och tänkte använda demidekk ultimate. Finns en sida på nätet som heter ps import dom säljer 9l ultimate inkl brytning för ca 400-500 kr mindre än andra återförsäljare. Nån som vet nåt om den firman?
I Jotuns broschyrer så finns inga ncs koder utan bara deras standard koder. Den färg jag är intresserad av heter antikgrå 1973, nån som har ncs kod på den?
Tack på förhand!
I Jotuns broschyrer så finns inga ncs koder utan bara deras standard koder. Den färg jag är intresserad av heter antikgrå 1973, nån som har ncs kod på den?
Tack på förhand!
Utbudet som firman har är snarlikt coloramas utbud. Eftersom ps imports adress ligger 100 meter (längsta vägen på Eniro)från colorama i Osby. Antagligen ligger de vägg i vägg. Så det verkar som färghandlaren har startat med en liten internetshop i ett annat namn.
Men jag har inga belägg för mitt uttalande
.
Men jag har inga belägg för mitt uttalande
Priserna är inte riktigt så bra som det verkar då det gäller 9 liters hinkar och köper jag hos lokala handlaren så är det 10 liter(tänkte inte på det från början). Fortfarande en skillnad dock men jag tycker inte att det motiverar ett köp på nätet så det får bli köp på orten istället.
Klicka här för att svara