Hej!
Jag känner en person som ingick i en testgrupp där man nattsänkte temperaturen och de kom fram till att ner till +5 grader i ute temperatur fanns det en liten vinst med att sänka temperaturen. Under dessa +5 grader drar det så mycket extra för att höja temperaturen igen att det inte finns någon anledning att sänka temperaturen.
Jag har dock en egen teori; sänk temperaturen dagtid istället. Då är det dels varmare ute, ibland har man solen till hjälp och man är på jobbet.
Roger
