W
Tyckte det var kanon fint, brukar inte gilla de kök folk lägger upp bilder på här men detta var väldigt fint. Hade lite svårt för kaklet samt att ni hade så stora och mörka fogar till det, men annars kanon snyggt. Kul med den tapeten
 
Tycker det känns som ett bra helhetsintryck!

Vi funderar på samma tapet som ni har valt, fast blå.
Velar mellan den och en annan.
Vi har börjat bli lite oroliga för att det kan bli lite för mycket mönster.
Är det något ni har känt av?

Bara en liten fundering...
Är det verkligen rekommenderat avstånd mellan bänkskiva och överskåp?

Anders
 
Hej,
gillar er tapet!
TyraMyra
 
bagarnx skrev:
Tycker det känns som ett bra helhetsintryck!

Vi funderar på samma tapet som ni har valt, fast blå.
Velar mellan den och en annan.
Vi har börjat bli lite oroliga för att det kan bli lite för mycket mönster.
Är det något ni har känt av?

Bara en liten fundering...
Är det verkligen rekommenderat avstånd mellan bänkskiva och överskåp?

Anders
Näe, verkligen inte, hi hi! Vi har som sagt bara 2 m i takhöjd. Vi tycker inte den andra typen av liggande luckor passar in i den lantliga stilen. Så det fick bli så ;)

Vi e nöjda med tapeten! Men visst, det e mycket mönster, man måste gilla mönster för trivas med det. Men eftesom vi har så små ytor så funkar det bra. Kollade på några stormönstrade oxå , men det hade nog sett knasigt ut på den lilla ytan.
rekomenderar tapetne, men den va inte helt lätt o sätta upp. Gick väldigt lätt i sönder eftersom det e en sån variant som man blöter i vatten. Vi fick även vänta och skära knaterna tills den hade torkat.
 
tallmilan skrev:
Jag tyckte att jag hade kapat "skorstenen" på fläkten men det där var kort :-)
Annars har ni gjort ett bra jobb.

.Henrik
Tyvärr har vi bara 2 m i takhöjd :-[ Så det fick bli så kort "skorsten", blev även en kolfilter variant. Vi orkade inte göra hål i väöggen ut i vårt gamla hus.
Men det funkar bra, viktigast e ju ändå att det funkar bra o laga mat :D
 
KurreBurre skrev:
Näe, verkligen inte, hi hi! Vi har som sagt bara 2 m i takhöjd. Vi tycker inte den andra typen av liggande luckor passar in i den lantliga stilen. Så det fick bli så  ;)

Vi e nöjda med tapeten! Men visst, det e mycket mönster, man måste gilla mönster för trivas med det. Men eftesom vi har så små ytor så funkar det bra. Kollade på några stormönstrade oxå , men det hade nog sett knasigt ut på den lilla ytan.
rekomenderar tapetne, men den va inte helt lätt o sätta upp. Gick väldigt lätt i sönder eftersom det e en sån variant som man blöter i vatten. Vi fick även vänta och skära knaterna tills den hade torkat.
Vi har också ca 2 meter högt.
Fast det blir lägre överskåp för oss, så vi slipper liggande luckor ändå.

Har nu beställt tapet nu, blev sån som er fast blå.
 
tallmilan skrev:
Jag tyckte att jag hade kapat "skorstenen" på fläkten men det där var kort :-)
Annars har ni gjort ett bra jobb.

.Henrik
Menar du glipan som blivit mellan kåpan och taket.
Sitter själv och funderar på om jag ska göra om den eller inte.

 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.