Tyckte det var kanon fint, brukar inte gilla de kök folk lägger upp bilder på här men detta var väldigt fint. Hade lite svårt för kaklet samt att ni hade så stora och mörka fogar till det, men annars kanon snyggt. Kul med den tapeten
Tycker det känns som ett bra helhetsintryck!
Vi funderar på samma tapet som ni har valt, fast blå.
Velar mellan den och en annan.
Vi har börjat bli lite oroliga för att det kan bli lite för mycket mönster.
Är det något ni har känt av?
Bara en liten fundering...
Är det verkligen rekommenderat avstånd mellan bänkskiva och överskåp?
Anders
Vi funderar på samma tapet som ni har valt, fast blå.
Velar mellan den och en annan.
Vi har börjat bli lite oroliga för att det kan bli lite för mycket mönster.
Är det något ni har känt av?
Bara en liten fundering...
Är det verkligen rekommenderat avstånd mellan bänkskiva och överskåp?
Anders
Näe, verkligen inte, hi hi! Vi har som sagt bara 2 m i takhöjd. Vi tycker inte den andra typen av liggande luckor passar in i den lantliga stilen. Så det fick bli såbagarnx skrev:Tycker det känns som ett bra helhetsintryck!
Vi funderar på samma tapet som ni har valt, fast blå.
Velar mellan den och en annan.
Vi har börjat bli lite oroliga för att det kan bli lite för mycket mönster.
Är det något ni har känt av?
Bara en liten fundering...
Är det verkligen rekommenderat avstånd mellan bänkskiva och överskåp?
Anders
Vi e nöjda med tapeten! Men visst, det e mycket mönster, man måste gilla mönster för trivas med det. Men eftesom vi har så små ytor så funkar det bra. Kollade på några stormönstrade oxå , men det hade nog sett knasigt ut på den lilla ytan.
rekomenderar tapetne, men den va inte helt lätt o sätta upp. Gick väldigt lätt i sönder eftersom det e en sån variant som man blöter i vatten. Vi fick även vänta och skära knaterna tills den hade torkat.
Tyvärr har vi bara 2 m i takhöjd :-[ Så det fick bli så kort "skorsten", blev även en kolfilter variant. Vi orkade inte göra hål i väöggen ut i vårt gamla hus.tallmilan skrev:
Men det funkar bra, viktigast e ju ändå att det funkar bra o laga mat
Vi har också ca 2 meter högt.KurreBurre skrev:Näe, verkligen inte, hi hi! Vi har som sagt bara 2 m i takhöjd. Vi tycker inte den andra typen av liggande luckor passar in i den lantliga stilen. Så det fick bli så
Vi e nöjda med tapeten! Men visst, det e mycket mönster, man måste gilla mönster för trivas med det. Men eftesom vi har så små ytor så funkar det bra. Kollade på några stormönstrade oxå , men det hade nog sett knasigt ut på den lilla ytan.
rekomenderar tapetne, men den va inte helt lätt o sätta upp. Gick väldigt lätt i sönder eftersom det e en sån variant som man blöter i vatten. Vi fick även vänta och skära knaterna tills den hade torkat.
Fast det blir lägre överskåp för oss, så vi slipper liggande luckor ändå.
Har nu beställt tapet nu, blev sån som er fast blå.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden