Jamen det var ju jättefint! Ni har behållit mycket av "ursprungsandan" i köket, tycker jag. Fräscht med vitt när köket är lite trångt, det lättar upp. Jag gillar den stora hon, den tror jag ni blir nöjda med!
Grattis!
/Ulle
Grattis!
/Ulle
Nu fattas "bara" mjukfogning, en list mellan kakel och bänkskiva pga ej vinkelräta väggar och därför en glipa mellan kakel och bänkskiva. Sen ska även en micro inhandlas och skenor ska sättas upp där vi kan hänga köksredskap.
Men här kommer lite nya bilder om nån e nyfiken ;D
Men här kommer lite nya bilder om nån e nyfiken ;D
Hur lågt i tak har ni?








