Hej!

I huset vi köpte i december 2011 så är det dåligt tryck på varmvattnet i ena badrummet.

Tänkte först att det hade nåt med den gamla blandaren (två grepps från 1972)

Köpte en ny och lade i badrumsskåpet då jag inte orkade fixa.

Sen när vi renoverar köket och bryter upp schaktet där vattenrören går så har någon dragit åt varmvattnet i badrummet så det har vridit sig och fått en strypning.

Det jag funderar på nu är dels vad det kostar att ta ut nån att fixa detta (måste lödas?) eller om man kan ta det på dolda fel/försäkring?

/johan
 
Det är en billig fix, men du får inte skarva dolt.

Dolt fel kan det väl heller inte vara då det upptäcks att något är onormalt bara genom att öppna kranen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.