hej.
hur sent på året kan man börja med ett takbyte? är nämligen istånd att köpa ett hus på ca 180kvm fördelat på två våningar. nackdelen är att taken kommer att behövas att byta ut mer eller mindre omgående då det läcker in när det regnar. och vi får inte tillgång till huset före 1 sept.
Men känsligt är det med regn o fukt när man gör ett takbyte?
nuvarande takbeklädnad är tegelpannor, men har tänkte att lägga upp betongpannor istället.
tack för ett mycket bra forum.
mvh. Richard