Och vem är det som märker ut gränser med meterhöga gula rör med en röd markering på toppen, är det lantmäteriet eller skogsbolagen själva? Dom har kommit upp alldeles nyligen, så det är antagligen skogsavverkning på gång i vinter
Gränsmarkering utan rättsverkan i vilket fall... jag är nästan 100% säker ...