1 886 läst ·
21 svar
2k läst
21 svar
Når inte upp...
Sida 1 av 2
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Det är ju något som i princip är omöjligt att svara på för någon annan än snickaren som varit på plats och vet hur det ser ut...
Är där kaklat under vilket försvårar ?
Vad drar det med sig mer, typ målningsarbete ?
Är där något att skruva i om man sänker dem ?
Är där belysning som det kan bli problem med ?
m.m m.m
En pall är billigaste och enklaste lösningen...
Är där kaklat under vilket försvårar ?
Vad drar det med sig mer, typ målningsarbete ?
Är där något att skruva i om man sänker dem ?
Är där belysning som det kan bli problem med ?
m.m m.m
En pall är billigaste och enklaste lösningen...
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Kan ju tycka att det borde finnas ritningar på var de ska sättas upp...
Själv bygger jag alltid kök efter måttsatta ritningar...
Visar ritningarna 500 mellan bänk och skåp är det ju bara för honom att ändra detta och visar ritningarna det mått han har satt dem på så får ni ju fråga honom vad han vill ha extra för att ändra placeringen...
Svårare kan jag inte tycka att det borde vara...
Kommunikation mellan kund och hantverkare verkar saknas ?? :S
Vad som är "normalpris" för en snickare/montör vill jag inte gå in på i detta forumet då det redan varit så mycket pajkastning om detta härinne så jag vill inte vara med om mer sådant... :blushing:
Allt mellan 200:- och 800:- verkar vara det som gäller om man ska lyssna härinne...
Själv bygger jag alltid kök efter måttsatta ritningar...
Visar ritningarna 500 mellan bänk och skåp är det ju bara för honom att ändra detta och visar ritningarna det mått han har satt dem på så får ni ju fråga honom vad han vill ha extra för att ändra placeringen...
Svårare kan jag inte tycka att det borde vara...
Kommunikation mellan kund och hantverkare verkar saknas ?? :S
Vad som är "normalpris" för en snickare/montör vill jag inte gå in på i detta forumet då det redan varit så mycket pajkastning om detta härinne så jag vill inte vara med om mer sådant... :blushing:
Allt mellan 200:- och 800:- verkar vara det som gäller om man ska lyssna härinne...