Vi har en rätt fin gräsmatta som jag vårdar ömt. Jag har dock noterat att gräsmattan har sjunkt ner lite på vissa områden, och för att undvika sursvackor vill jag fylla upp dessa successivt - eller är det bäst att fylla på ett rejält lager jord och så om?
Om man ska fylla successivt - när på året bör det göras och vilket material ska jag använda?