F
PST skrev:
Eller en hyfsad kompressor.. brukar kräva 16A enligt specen., visst funkar det ofta med Diazed 10A trög oftast också.. men 10A dvärgar bryter ofta lite snabbare...speciellt om det är kallt kan en kompressor dra rätt rejält vid start...(Seg olja i komressorhuset)
Sant. Jag kör med 3-fas kompressor så jag tänkte inte på det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.