Eller en hyfsad kompressor.. brukar kräva 16A enligt specen., visst funkar det ofta med Diazed 10A trög oftast också.. men 10A dvärgar bryter ofta lite snabbare...speciellt om det är kallt kan en kompressor dra rätt rejält vid start...(Seg olja i komressorhuset)